Companii

Alexandra Rîştariu, Mondelez: Consumatorii sunt mai pretenţioşi în alegerea gustărilor

Alexandra Rîştariu, director general al Mondelez România

Alexandra Rîştariu, director general al Mondelez România

Autor: Florentina Niţu

27.06.2022, 16:00 145

Piaţa gustărilor este în creştere şi în schimbare, pentru că românii sunt foarte preocupaţi de produsele pe ca­re le consumă, făcând mai mult decât oricând alegeri conştiente, potrivit reprezentanţilor Mondelez România, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa dulciurilor, care are în portofo­liu branduri precum Milka, Poiana, Toblerone, Oreo, Belvita şi Tuc.

„Pentru Mondelez este impor­tant să anticipăm gusturile şi preferin­ţele în evoluţie ale consumatorilor români şi nu numai, care se aşteaptă să-şi poată lua gustările oricând şi oriunde do­resc. Aceştia devin din ce în ce mai pretenţioşi în alegerea gustărilor, pe măsură ce tendinţa spre consumul conştient creşte. Al treilea raport a­nual State of Snacking lansat anul acesta arată că gustarea este mult mai mult decât o sursă de nutriţie şi răsfăţ, fiind şi o sursă de conexiune socială şi de inspiraţie pentru experienţe lăr­gite“, spune Alexandra Rîştariu, di­rec­tor general al Mondelez România. Ea a răspuns la întrebările ZF trimise cu ocazia realizării unei noi ediţii a catalogului Cei mai mari jucători din economie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO