Piaţa gustărilor este în creştere şi în schimbare, pentru că românii sunt foarte preocupaţi de produsele pe care le consumă, făcând mai mult decât oricând alegeri conştiente, potrivit reprezentanţilor Mondelez România, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa dulciurilor, care are în portofoliu branduri precum Milka, Poiana, Toblerone, Oreo, Belvita şi Tuc.
„Pentru Mondelez este important să anticipăm gusturile şi preferinţele în evoluţie ale consumatorilor români şi nu numai, care se aşteaptă să-şi poată lua gustările oricând şi oriunde doresc. Aceştia devin din ce în ce mai pretenţioşi în alegerea gustărilor, pe măsură ce tendinţa spre consumul conştient creşte. Al treilea raport anual State of Snacking lansat anul acesta arată că gustarea este mult mai mult decât o sursă de nutriţie şi răsfăţ, fiind şi o sursă de conexiune socială şi de inspiraţie pentru experienţe lărgite“, spune Alexandra Rîştariu, director general al Mondelez România. Ea a răspuns la întrebările ZF trimise cu ocazia realizării unei noi ediţii a catalogului Cei mai mari jucători din economie.