Companii

Alexandru Stânean, CEO al TeraPlast: Când ajungi să ai produse cu cotă de piaţă de 40-60% îţi dai seama că este foarte greu să mai creşti local. Noi am ales să ne dezvoltăm cumpărând fabrici în străinătate

Alexandru Stânean, CEO al companiei TeraPlast

Alexandru Stânean, CEO al companiei TeraPlast

Autor: Mirabela Tiron

19.06.2025, 11:30 4087

 Compania este prezentă în Serbia, Republica Moldova, Ungaria şi Croaţia  Suntem internaţionali din 2017, 40% din business provin din străinătate  Cunoaştem industria din care facem parte, nu ne lipseşte pipeline-ul de companii care sunt de vânzare în Europa.

Producătorul de materiale de construcţii TeraPlast Bistriţa, listat la bursă sub simbolul TRP, are în plan anul acesta consolidarea a tot ceea ce a achiziţionat anul trecut, dar se uită în continuare la oportunităţi în piaţă.

„Am anunţat că prioritatea pe anul acesta este consolidarea a ceea ce am achiziţionat anul trecut, dar asta nu înseamnă că nu analizăm constant alte oportunităţi. Strategia este una de creş­tere, acţionarii sunt alături de noi, ne preocupăm singuri de zona de ca­pital. Vedem creştere în străină­tate“, a spus Alexandru Stânean, CEO al compa­niei TeraPlast, prezent ca speaker la conferinţa ZF Cei mai mai jucători din economie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro