♦ Compania este prezentă în Serbia, Republica Moldova, Ungaria şi Croaţia ♦ Suntem internaţionali din 2017, 40% din business provin din străinătate ♦ Cunoaştem industria din care facem parte, nu ne lipseşte pipeline-ul de companii care sunt de vânzare în Europa.
Producătorul de materiale de construcţii TeraPlast Bistriţa, listat la bursă sub simbolul TRP, are în plan anul acesta consolidarea a tot ceea ce a achiziţionat anul trecut, dar se uită în continuare la oportunităţi în piaţă.
„Am anunţat că prioritatea pe anul acesta este consolidarea a ceea ce am achiziţionat anul trecut, dar asta nu înseamnă că nu analizăm constant alte oportunităţi. Strategia este una de creştere, acţionarii sunt alături de noi, ne preocupăm singuri de zona de capital. Vedem creştere în străinătate“, a spus Alexandru Stânean, CEO al companiei TeraPlast, prezent ca speaker la conferinţa ZF Cei mai mai jucători din economie.