Companii

Alexandru Stoinea, Asbis: Pe piaţa locală de electro-IT mai e mult loc de creştere. În România, compania a avut în 2020 afaceri de 220 mil. lei, în urcare cu aproape 30% faţă de anul anterior

INTERVIU

Alexandru Stoinea, country head of consumer business Asbis: Anul acesta încercăm să păstrăm trendul. Noi, pe divizia de consumer, am crescut de la lună la lună. Până la final de an vrem să ne completăm portofoliul cu cel puţin trei branduri mari.Alexandru Stoinea, country head of consumer business Asbis: Anul acesta încercăm să păstrăm trendul. Noi, pe divizia de consumer, am crescut de la lună la lună. Până la final de an vrem să ne completăm portofoliul cu cel puţin trei branduri mari.

Alexandru Stoinea, country head of consumer business Asbis: Anul acesta încercăm să păstrăm trendul. Noi, pe divizia de consumer, am crescut de la lună la lună. Până la final de an vrem să ne completăm portofoliul cu cel puţin trei branduri mari.Alexandru Stoinea, country head of consumer business Asbis: Anul acesta încercăm să păstrăm trendul. Noi, pe divizia de consumer, am crescut de la lună la lună. Până la final de an vrem să ne completăm portofoliul cu cel puţin trei branduri mari.

Autor: Cristina Roşca

28.06.2021, 19:45 418

Asbis este un distribuitor de bunuri de electronice, electrocasnice şi IT. Printre brandurile din portofoliul grupului se numără Logitech, Bang&Olufsen, Intel, AMD şi Kingston.

Pe piaţa de electro-IT din Româ­nia mai e mult loc de creş­tere dat fi­­ind că sunt branduri care nu sunt comercializate, deşi au renu­me internaţional, afirmă Ale­xan­dru Stoinea, coun­­try head of consu­mer business Asbis.

„Aceste mărci, atunci când vor intra, nu vor da la o parte un alt brand, ci vor duce la creşterea pieţei. Mai mult, retailerii mari se dezvoltă, deschid ma­ga­­zine noi, le rebranduiesc pe cele vechi, iar on­line-ul e tot mai prezent. Piaţa va tot creşte.“

În acest context, şi Asbis România şi-a bu­ge­tat o creştere a businessului. În 2020, compania a avut afaceri de 220 mil. lei, în urcare cu circa 30% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO