„Ideea unei clinici de înfrumuseţare a venit studiind piaţa în timpul liber. Este la modă să faci sport, ne cumpărăm biciclete, ne ducem la sală, apelăm la nutriţionist sau la diete de slăbire. Însă, fiind pasionat de tehnologie şi după discuţii cu prietenii, am ajuns la concluzia că sunt oameni care nu au timp să se ducă la sală sau la nutriţionist sau se duc foarte puţin şi, cu toate acestea, vor să arate bine. Şi, nu în ultimul rând, cred că serviciile sunt cele care vor muri ultimele, deşi în acest domeniu dacă nu ţii pasul cu tehnologia succesul te va ocoli”, spune Alin Radu, CEO Skin MedSpa. El a condus timp de zece ani în cadrul reprezentanţei locale a brandului japonez Suzuki şi spune că trecerea de la corporaţie la antreprenoriat a fost relativ uşoară, mai ales că a avut câteva luni de pauză după plecarea din Suzuki România, perioadă în care a pregătit lansarea businessului propriu.