Companii

Alin Tapalagă, Porsche Inter Auto: Perspectivele sunt pozitive pentru 2025 datorită noilor modele. Mizăm tot mai mult pe online. După un început de an în forţă, cu un Lamborghini Sian evaluat la peste 2,5 mil. euro, PIA lucrează la un nou centru Porsche la Cluj, în timp ce la Iaşi va fi deschis un service al mărcii de către cei de la APAN

Alin Tapalagă, director general,  Porsche Inter Auto

Alin Tapalagă, director general, Porsche Inter Auto

Autor: Bogdan Alecu

30.01.2025, 11:30 119

Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding, mizează tot mai mult pe online în 2025 pen­tru a ajunge la clienţi, pe măsură ce aceştia se documentează pe internet şi obţin inclusiv servicii financiare suplimentare.

„În acelaşi timp, la nivel de com­panie, urmărim o strategie de migrare de la retailul auto tradiţio­nal, brick and mortar, la o formulă omnichannel, în care să interacţio­năm mai mult, mai direct şi mai rapid cu clienţii noştri offline, dar mai ales online. Această transfor­mare va implica şi ea investiţii sem­nificative şi ne va îmbogăţi mult atât comunicarea cu clienţii, cât şi interacţiunea la nivel tran­zacţio­nal“, a explicat Alin Tapa­lagă, di­rector general, Porsche Inter Auto. Com­pa­nia deţine dealeri pen­tru măr­cile Audi, Skoda, Volkswagen, Seat şi Cupra, dar şi importurile mărcilor Porsche, Lamborghini, Bentley şi Bugatti.

Spre exemplu, Helian Redai, CEO al Porsche Finance Group (PFG), spunea anterior că piaţa mobilităţii se schimbă, apar noi modele economice, care provoacă firmele să se adapteze şi să ino­veze constant, motiv pentru care cel mai nou trend indică o cerere pentru abonamente auto, serviciu care aminteşte de închirierea pe termen lung, dar mai flexibil.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Summitul Pietei de Capital