Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding, mizează tot mai mult pe online în 2025 pentru a ajunge la clienţi, pe măsură ce aceştia se documentează pe internet şi obţin inclusiv servicii financiare suplimentare.
„În acelaşi timp, la nivel de companie, urmărim o strategie de migrare de la retailul auto tradiţional, brick and mortar, la o formulă omnichannel, în care să interacţionăm mai mult, mai direct şi mai rapid cu clienţii noştri offline, dar mai ales online. Această transformare va implica şi ea investiţii semnificative şi ne va îmbogăţi mult atât comunicarea cu clienţii, cât şi interacţiunea la nivel tranzacţional“, a explicat Alin Tapalagă, director general, Porsche Inter Auto. Compania deţine dealeri pentru mărcile Audi, Skoda, Volkswagen, Seat şi Cupra, dar şi importurile mărcilor Porsche, Lamborghini, Bentley şi Bugatti.
Spre exemplu, Helian Redai, CEO al Porsche Finance Group (PFG), spunea anterior că piaţa mobilităţii se schimbă, apar noi modele economice, care provoacă firmele să se adapteze şi să inoveze constant, motiv pentru care cel mai nou trend indică o cerere pentru abonamente auto, serviciu care aminteşte de închirierea pe termen lung, dar mai flexibil.