Alin Tapalagă, directorul general al Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding pe piaţa locală: Sunt cumpărători care în continuare preferă să vină la shoroom pentru a vedea maşina, dar se informează online, iar achiziţia este realizată după test.
„Avem un segment de public tânăr care asimilează precum un burete şi care este interesat de achiziţii online.“
Comerţul online cu automobile este luat în calcul de Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding pe piaţa locală, pe măsură ce tot mai mulţi clienţi de automobile noi se informează în mediul online şi sunt interesaţi de a comanda pe internet maşina dorită.
„Ne uităm la comerţul online cu automobile ca o acţiune a Porsche Inter Auto valabilă pentru toate mărcile comercializate de noi. Spre exemplu pentru noul Volkswagen ID.3 se pot înregistra comenzi online cu plata unui avans, însă aici vorbim de un sistem al producătorului. Per total vedem că mediul online poate genera venituri“, a spus Alin Tapalagă, directorul general al Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding pe piaţa locală.