GreÅŸeala majoră pe care o fac antreprenorii români la început de drum este că nu se specializează pe un anumit segÂment, precum finanÅ£e, resurse umane sau marketing, ÅŸi învaţă câte puÅ£in din toate domeniile, susÅ£ine Alina Timofti, tax partÂner ÅŸi coordonator în cadrul casei de avoÂcatură Nestor Nestor Diculescu KingÂsÂton Petersen (NNDKP) Consultanţă Fiscală.
„Dat fiind faptul că ne aflăm abia la 30 de ani de la capitalism, antreprenorul român este încă în scenariul în care ÅŸtie tot ce miÅŸcă în companie, de la tehniÂcităţile operaÅ£ionale ale afaÂcerii pe care foarte probabil a iniÅ£iat-o, până la macroeÂconomie ÅŸi fiscalitate ÅŸi invers. Prin urÂmare, în opinia mea, greÅŸelile vin tocmai din această aborÂdare“, spune Alina Timofti.