Companii

Cine sunt Alsim Alarko şi Makyol, firmele care vor face structura de rezistenţă a magistralei de metrou către aeroportul Otopeni, un proiect de 1,2 mld. lei. Alsim Alarko mai lucrează în România la proiectarea şi execuţia autostrăzii de centură Bucureşti, loturile 1 şi 2

Dintre cele cinci linii de metrou pe care le are Capitala, cea mai nouă este cea care deserveşte zona Drumul Taberei, unde însă traficul a fost sub aşteptări, o cauză fiind pandemia, în timpul căreia a fost inaugurată linia.

Dintre cele cinci linii de metrou pe care le are Capitala, cea mai nouă este cea care deserveşte zona Drumul Taberei, unde însă traficul a fost sub aşteptări, o cauză fiind pandemia, în timpul căreia a fost inaugurată linia.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

14.03.2022, 19:40 1856

♦ Metrorex a semnat săptămâna trecută contractul de 1,2 miliarde de lei pentru execuţia lucrărilor pentru lotul 1, secţiunea 1 Mai – Tokyo, din Magistrala 6, care face legătura cu aeroportul Henri Coandă (Otopeni).

Alsim Alarko, una dintre firmele de construcţii din Turcia care au câştigat licitaţia pentru proiectarea şi realizarea structurii de rezistenţă a celor şase staţii de metrou care vor face legătura cu aeroportul Otopeni, a făcut în 2020 afaceri de 67,5 milioane de lei şi un profit de 6 milioane de lei, cu un număr mediu de 46 de angajaţi, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Denumirea completă a companiei la Registrul Comerţului, unde apare înregistrată din 2018, este Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S.

Alături de Alsim Alarko, va mai lucra în acelaşi proiect şi Makyol Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S., o companie despre care însă nu există date la Registrul Comerţului. Potrivit profilului de pe reţeaua LinkedIn, Makyol se ocupă de proiecte de infrastructură, rezidenţiale, comerciale şi de turism, atât în Turcia, cât şi în restul lumii.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro