♦ Retailerul electro-IT are o reţea de 125 de magazine fizice în România sub brandurile Altex şi Media Galaxy.
Retailerul electro-IT Altex, liderul pieţei de profil, şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de circa 10%, ritmul fiind mai redus decât în ultima perioadă, iar asta din cauza inflaţiei care a început deja să mănânce din puterea de cumpărare a românilor. Rata anuală a inflaţiei a urcat în luna iunie la 15,05%, după ce accelerase la 14,5% în mai, conform INS.
„Debutul lui 2022 a fost unul deficitar, piaţa înregistrând o mică scădere faţă de anul trecut. În pofida acestui fapt, Altex preconizează că în perioada imediat următoare, în T3 şi, respectiv T4, o să se înregistreze o creştere, iar profitabilitatea va fi una consistent pozitivă. În acest an, Altex îşi propune o creştere de peste 10 procente a cifrei de afaceri“, spun reprezentanţii companiei.