Companii

Altex: Consumatorul acţionează oriunde, oricând şi de pe orice dispozitiv: tabletă, telefon, PC sau magazin

Altex: Consumatorul acţionează oriunde, oricând şi de...

Autor: Cristina Roşca

07.11.2016, 07:00 784

Românii au un apetit crescut pentru tehnologie şi sunt inte­resaţi de tot de apare nou pe piaţă, fiind chiar dispuşi să plătească mai mult pentru produse cu specificaţii superioare, spune Anamaria Buzatu, HR business partner în ca­drul Altex România, cel mai mare retailer de electro-IT de pe piaţa locală.

„Confortul este important, iar gadgeturile care sporesc con­for­tul sunt foarte bine primite.“ Mai mult, compor­tamen­tul clienţilor este omni­channel. Astfel, ei acţio­nează oriunde, oricând, oricum şi de pe orice dispozitiv: tabletă, telefon, PC sau merg în magazine.

„Clienţii se informează online, verifică specificaţii, preţuri şi apoi vin în magazin să vadă, să atingă produsul şi să concluzioneze achiziţia.“ Există însă şi clienţi care vin în magazin să vadă produsul şi să îl testeze, iar ulterior îl achiziţionează online. „În acest uivers onmichannel, magazinul rămâne centrul de gravitaţie a clienţilor. De aceea, acordăm o atenţie deosebită magazinelor, fiind o realitate faptul că majo­ritatea clienţilor caută să aibă o experienţă cât mai completă cu produsul pe care îl achiziţionează, îşi doresc să îi descopere bene­ficiile şi să îl testeze înainte de a-l pune în coşul de cumpărături.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO