Companii

Amalia Buliga, Diverta: Am investit în rebrandingul librăriilor şi acest lucru se vede în creşterea bonului mediu cu 5%

Amalia Buliga, CEO Diverta: Nu ne-am gândit la internaţionalizare încă. Noi am mai ieşit peste graniţele ţării cu Diverta, am fost în Republica Moldova, dar având undeva spre 35% din business din vânzarea carte şi fiind un business românesc, tradiţional, este mai greu de internaţionalizat.

Amalia Buliga, CEO Diverta: Nu ne-am gândit la internaţionalizare încă. Noi am mai ieşit peste graniţele ţării cu Diverta, am fost în Republica Moldova, dar având undeva spre 35% din business din vânzarea carte şi fiind un business românesc, tradiţional, este mai greu de internaţionalizat.

Autor: Alexandra Cepăreanu

28.11.2019, 19:10 229

Diverta a investit 200.000 de euro în rebrandingul magazinului din Băneasa Shopping City, aceasta fiind cea mai recentă mutare a companiei. Retailerul va deschide săptămâna ce vine librăria cu numărul 30.

Lanţul românesc de librării Diverta, controlat de omul de afaceri Radu Octavian, are o reţea de circa 30 de unităţi şi va continua expansiunea anul viitor cu alte cel puţin trei magazine de cărţi şi produse de papetărie.

„Pentru anul viitor avem semnate deja trei deschideri, una în Târgovişte, una la Iaşi şi încă una în Bucureşti, în Colosseum Retail Park din zona de nord-vest a Capitalei. Bugetul de investiţii pentru anul viitor este în lucru. Noi facem bugetul după Crăciun pentru că finalul de an şi perioada sărbă­torilor de iarnă reprezintă o parte importantă din venituri. În 2020, bugetul de investiţii cred că va fi undeva spre 600.000 de euro, dar nu este nimic aprobat încă“, a spus pentru ZF Amalia Buliga, CEO al Diverta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO