Companii

Ambalajul mareste cu 15% investitiile in Tuborg Christmas Brew

15.11.2007, 18:19 22

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a alocat anul acesta 500.000 de euro (valoare rate card) pentru promovarea marcii Tuborg Christmas Brew, cu 10% mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. Valoarea totala a investitiilor URBB pentru realizarea campaniei Tuborg Christmas Brew a fost insa cu 15% mai mare decat in 2006 pe fondul investitiilor realizate anul acesta in ambalaj. "Cererea din ce in ce mai mare pentru acest produs a determinat ca, de la un an la altul, volumul de vanzari Tuborg Christmas Brew sa creasca cu cate 10%, crestere pe care estimam ca o va inregistra si anul acesta", a declarat Catalin Ignat, vice-presedinte marketing al URBB. Potrivit reprezentantilor URBB, vanzarile Tuborg Christmas Brew reprezinta circa 5% din vanzarile totale inregistrate de brandul Tuborg, aproximativ 30% din vanzarile acestei marci fiind realizate prin intermediul HoReCa (hoteluri, restaurante, cazinouri), iar restul prin lanturile internationale de magazine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO