Companii

AMC: 30% din vanzari asigurate de bulgari

13.10.2009, 23:21 68

ArcelorMittal Construction (AMC) Romania, divizia producatoarede materiale de constructii a grupului ArcelorMittal, a inregistratin primele noua luni din acest an un volum de vanzari similar cucel din intregul an 2008, ca urmare a intrarii pe piata dinBulgaria, unde compania a exportat 30% din total.

Astfel, Arval, divizia specializata in productia sicomercializarea de panouri sandwich, a vandut in primele noua luni300.000 de metri patrati, in crestere cu 27% fata de aceeasiperioada a anului precedent. Compania nu a dorit sa faca publicavaloarea vanzarilor din primele noua luni din 2009.

"Dupa noua luni din 2009, Arval a vandut 300.000 mp de panourisandwich, cantitate produsa integral in Romania. Obiectivulprincipal, dupa crearea facilitatilor de productie in Romania, afost cresterea cotei de piata pentru Arval si Armat - divizii aleArcelorMittal Construction Romania-, obiectiv atins in lunaseptembrie din 2009", afirma Dan Vlaiculescu, directorul de vanzarial Arval. Divizia a vandut anul trecut circa 325.000 de metripatrati de panouri sandwich, similar cu cantitatea vanduta inprimele noua luni din 2008. AMC Romania a finalizat anul trecutinvestitii de circa 15 mil. euro in majorarea productiei dinunitatile de la Iasi si Bucuresti, avand in prezent o capacitateinstalata de 2 milioane mp de panouri sandwich.

Compania a ajuns la o cota de piata de 9% pe segmentul depanouri sandwich, fiind unul dintre cele mai competitive sectoaredin constructii, cu o valoare de 140 mil. euro in 2008, pe careactiveaza zeci de companii. AMC Romania, cu afaceri de 22,3 mil.euro in 2008, are trei divizii, Arclad (producator de panouritermoizolante, table cutate), Arval (solutii pentru constructii) siArmat (producator de tigla).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO