Companii

Ana-Maria Pâslaru preia o poziţie globală în Unilever la un an după ce a fost numită la conducerea businessului din România şi regiune. Operaţiunile locale şi cele din regiune vor fi conduse de un expat, care îşi adaugă în portofoliu aceste noi pieţe

Ana-Maria Pâslaru lucrează pentru Unilever de aproape 15 ani, ea începându-şi cariera în cadrul gigantului anglo-olandez în 2007.

Ana-Maria Pâslaru lucrează pentru Unilever de aproape 15 ani, ea începându-şi cariera în cadrul gigantului anglo-olandez în 2007.

Autor: Cristina Roşca

01.07.2022, 17:40 278

Executivul român Ana-Maria Pâslaru a fost numită în poziţia de home care chief marketing officer & customer strategy and planning pentru Europa, Australia, Noua Zeelandă, Orientul Mijlociu, Turcia şi Rusia. Această schim­bare vine după mai puţin de un an şi jumătate de la momentul în care ea a preluat func­ţia de mana­ging director al Unilever South Central Europe, un business de circa 1 mld. lei anual.

Ana-Maria Pâslaru a fost al treilea executiv român la cârma acestei companii, în cei 25 de ani de activitate ai businessului.

Pentru ea, această poziţie a reprezentat şi revenirea în ţară, în cei trei ani anteriori fiind country managing director pentru ţările baltice în cadrul aceluiaşi grup ce are în portofoliu mărci precum Dove, Omo şi Magnum. Executivul lucrează pentru Unilever de aproape 15 ani, ea începându-şi cariera în cadrul gigantului anglo-olandez în 2007.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO