Companii

Ana Maria Popa, Vodafone: Am investit 5,8 milioane de euro în conceptul EasyTech şi vedem o creştere cu 20% a vânzărilor de smartphone-uri şi de 200% la gadgeturi

Ana Maria Popa, consumer business unit director, Vodafone: În rural, clienţii preferă să viziteze magazinele pentru a vedea produsele, a interacţiona cu serviciile şi a le înţelege mai bine.

Ana Maria Popa, consumer business unit director, Vodafone: În rural, clienţii preferă să viziteze magazinele pentru a vedea produsele, a interacţiona cu serviciile şi a le înţelege mai bine.

Autor: Cristina Bellu, Cristina Roşca

11.06.2025, 00:05 503

Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală IT&C, a introdus în 2023, în retailul propriu, con­ceptul de EasyTech, concept ce pune accentul pe tehnologie şi pe o experienţă de retail in­terac­tivă. În aceşti doi ani de la lansare, compania a investit 5,8 mil. euro în proiect, bani care au mers mai ales către remo­de­larea magazi­nelor, dar şi către extinderea portofoliului de produse. Circa 60% dintre uni­tăţile companiei au fost deja re­a­menajate după acest concept.

„EasyTech este un concept relativ nou în por­to­foliul nos­tru, care a ajuns la o investiţie de 5,8 mi­lioane de euro. Conti­nuăm să investim în dez­volta­rea reţelei şi în implementarea acestui con­cept, iar ambiţia noastră este să realizăm acest upgrade în în­trea­ga reţea de magazine pro­prii şi partenere“, spune Ana Maria Popa, consu­mer business unit director, Vodafone. Primul magazin după acest nou con­cept a fost inaugurat pe bule­vardul Ma­gheru din Bu­cureşti în urmă cu circa doi ani. De atunci, şi altele au trecut prin acest proces, e vorba atât de magazine operate direct de către Voda­fone, cât şi de unele administrate de parteneri.

 

Cum a evoluat?

„În ultimii doi ani, de când am introdus con­ceptul EasyTech, am înregistrat o creştere de 20% pe segmentul de smartphone-uri şi de 200% pe zo­na de gadgeturi. Este clar că acest concept funcţio­nează, iar noi continuăm să investim pentru a pune la dispoziţia clienţilor cele mai noi tehnologii.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro