Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală IT&C, a introdus în 2023, în retailul propriu, conceptul de EasyTech, concept ce pune accentul pe tehnologie şi pe o experienţă de retail interactivă. În aceşti doi ani de la lansare, compania a investit 5,8 mil. euro în proiect, bani care au mers mai ales către remodelarea magazinelor, dar şi către extinderea portofoliului de produse. Circa 60% dintre unităţile companiei au fost deja reamenajate după acest concept.
„EasyTech este un concept relativ nou în portofoliul nostru, care a ajuns la o investiţie de 5,8 milioane de euro. Continuăm să investim în dezvoltarea reţelei şi în implementarea acestui concept, iar ambiţia noastră este să realizăm acest upgrade în întreaga reţea de magazine proprii şi partenere“, spune Ana Maria Popa, consumer business unit director, Vodafone. Primul magazin după acest nou concept a fost inaugurat pe bulevardul Magheru din Bucureşti în urmă cu circa doi ani. De atunci, şi altele au trecut prin acest proces, e vorba atât de magazine operate direct de către Vodafone, cât şi de unele administrate de parteneri.
Cum a evoluat?
„În ultimii doi ani, de când am introdus conceptul EasyTech, am înregistrat o creştere de 20% pe segmentul de smartphone-uri şi de 200% pe zona de gadgeturi. Este clar că acest concept funcţionează, iar noi continuăm să investim pentru a pune la dispoziţia clienţilor cele mai noi tehnologii.“