Companii

Analiză ZF. Cum a evoluat consumul de bunuri FMCG: România are una dintre cele mai mari creşteri din Europa şi chiar din lume

Analiză ZF. Cum a evoluat consumul de bunuri FMCG:...

Autor: Cristina Roşca

05.01.2021, 21:20 451

♦ În România, industria de bunuri de larg consum (FMCG) a înregistrat o creştere de 6,2% în volum şi 10,6% în valoare în cele 12 luni care s-au încheiat pe 30 septembrie 2020 comparativ cu aceeaşi perioadă din anul anterior, conform măsurătorilor companiei de cercetare de piaţă Nielsen.

România a avut una dintre cele mai mari creşteri ale pieţei de bunuri FMCG din Europa şi chiar din lume în cele 12 luni încheiate pe 30 septembrie 2020, perioadă ce a cuprins şi jumătate de an de pandemie, mai exact primele trei luni de panică şi haos şi următoarele trei marcate de ridicarea unora dintre restricţii.

Vânzările în volum (număr de unităţi) au crescut pe piaţa locală cu 6,2%, un ritm de două ori mai alert ca în Franţa sau Cehia şi de aproape trei ori mai puternic decât în Germania, cea mai puternică economie de pe bătrânul continent, arată datele companiei de cercetare de piaţă Nielsen. Este important de comparat piaţa din punctul de vedere al volumelor şi nu al valorii pentru că astfel există o bază similară, ea nefiind influenţată de eventualele fluctuaţii de preţ.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO