Companii

ANALIZĂ ZF. Două branduri româneşti, în topul celor mai vândute mărci de dropsuri şi jeleuri

ANALIZĂ ZF. Două branduri româneşti, în topul celor...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.01.2023, 16:30 181

♦  Piaţa de bomboane este una mică în sectorul dulciurilor, însă este şi terenul pe care se luptă marii jucătorii.

Cipi şi Sugus, două branduri româneşti, sunt prezente în topul celor mai vândute mărci de dropsuri, caramele şi jeleuri (sugar confectionery), un sector din domeniul dulciurilor unde vânzările ajung anual la 388 de milioane de lei, conform datelor de la compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Lider de piaţă a fost în 2021, din punctul de vedere al vânzărilor, a fost Roshen, urmat de Cipi şi Haribo. Cipi este unul dintre cele mai cunoscute branduri de bomboane de pe plan local, având o istorie de circa 18 ani. Bomboniera, compania care produce Cipi, exportă dulciuri în peste 20 de ţări, singurul continent pe care nu ajunge fiind America de Sud, conform ultimelor date. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO