Companii

Analiză ZF. Jucătorii din comerţul modern pariază câteva milioane de euro pe energie verde. Banii merg către dotarea cu panouri fotovoltaice a magazinelor, dar şi către staţii de biogaz

Autor: Cristina Roşca

01.08.2021, 18:31 2004

În cazul Kaufland, toată energia consumată în magazine provine din surse regenerabile Penny Market a investit peste 1 mil. euro în domeniu, dotând 33 de magazine cu panouri fotovoltaice Mega Image analizează investiţia într-o staţie de biogaz Cora intenţionează ca în următorii 2-5 ani să instaleze pe acoperişurile magazinelor sale panouri solare care să asigure continuu cel puţin 20% din consum Metro are în plan în 2022 să investească într-o centrală fotovoltaică de 480 kWh putere.

Jucătorii din comerţul modern pariază câteva milioane de euro pe energie verde, un subiect aflat pe agenda celor mai multe companii din România şi din lume, indiferent de domeniu. Banii merg către dotarea cu panouri fotovoltaice a magazinelor, dar şi către staţii de biogaz, arată o analiză ZF pentru care au răspuns cinci dintre cele zece reţele de magazine din comerţul modern.

„Anul 2021 este cel în care am concretizat dezvoltarea de proiecte în zona energiei regenerabile. Până în acest moment am dezvoltat patru instalaţii, trei pe acoperişurile magazinelor şi una pe sol la depozitul logistic din Turda, totalizând 1,7 MWp.

Toată energia consumată în magazinele noastre provine din surse regenerabile. Energia regenerabilă este garantată prin certificatele puse la dispoziţie de furnizorul nostru de energie electrică. În raportul anual de sustenabilitate evaluăm încă din anul 2017 consumul de energie electrică din surse regenerabile“, spune Valer Hancaş, director de comunicare & corporate affairs în cadrul Kaufland România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO