Companii

Analiză ZF. Pe cât de dorite, pe atât de puţin utilizate: Trei proiecte de infrastructură aşteptate cu sufletul la gură, investiţii de 3,8 mld. lei, stau astăzi mai mult nefolosite

Analiză ZF. Pe cât de dorite, pe atât de puţin utilizate: Trei proiecte de infrastructură aşteptate cu sufletul la gură, investiţii de 3,8 mld. lei, stau astăzi mai mult nefolosite

Autor: Alina-Elena Vasiliu

21.07.2021, 16:50 3112

Traficul scăzut de călători de pe ruta Gara de Nord – Otopeni a dus la retragerea companiei de transport Regio Călători de pe acest traseu începând cu data de 1 iunie Cu metroul din Drumul Taberei circulă între 174.000 şi 273.000 de călători lunar, faţă de 677.000-1 milion de oameni care merg cu metroul între staţiile Preciziei şi Eroilor în fiecare lună Pe autostrada A3 Bucureşti-Ploieşti, traficul total de maşini este cuprins între 20.000 şi 31.000 de maşini lunar, faţă de 200.000-300.000 pe autostrada A2 Bucureşti-Constanţa.

Tren care să lege Gara de Nord de aeroportul Otopeni, metrou care să conecteze cartierul Drumul Taberei de centrul Capitalei, autostradă care să facă legătura între Bucu­reşti şi Ploieşti – au fost câteva dintre proiectele majore de infrastructură a căror inaugurare a fost aşteptată cu interes ani la rândul. Când în sfârşit acestea au devenit realitate, călătorii se lasă aşteptaţi.

„Vă informăm că aveţi o legătură feroviară directă între aeroportul Otopeni şi Gara de Nord, asigurată de operatorul de stat CFR, din staţia aflată în faţa terminalului Sosiri.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO