Companii

Analiză ZF. Piaţa auto continuă să piardă teren. Singurele mărci care cresc sunt cele care pot fi livrate repede. Pentru prima dată în ultimul deceniu, decizia de achiziţie nu mai este influenţată în primul rând de preţ, ci de disponibilitatea maşinilor

Analiză ZF. Piaţa auto continuă să piardă teren. Singurele mărci care cresc sunt cele care pot fi livrate repede. Pentru prima dată în ultimul deceniu, decizia de achiziţie nu mai este influenţată în primul rând de preţ, ci de disponibilitatea maşinilor

Autor: Bogdan Alecu

11.12.2021, 20:51 3927

Noiembrie marchează declinul înmatriculărilor de maşini noi. Piaţa este puternic afectată de lipsa componentelor electronice.

Înmatriculările de autoturisme noi au scăzut cu 13% în no­iembrie faţă de perioada similară din 2020 la aproape 11.500 de maşini, potrivit datelor Aso­ciaţiei Constructorilor de Automobile din Ro­mânia (ACAROM). În aceste condiţii şi volumul înmatri­culărilor din primele 11 luni ale anului a intrat pe minus, punctând un declin de 1% la 110.377 de maşini.

Piaţa continuă să fie afectată de lipsa componentelor electronice, iar cine poate produce şi livra maşini, îşi asigură şi creşterea vânzărilor, având în vedere piaţa.

Pentru prima dată în ultimul deceniu, decizia de achiziţie nu mai este influenţată în primul rând de preţ, ci de disponibilitatea maşinilor, astfel încât chiar dacă numărul maşinilor dispo­nibile pe stoc nu este unul ridicat, care sunt, sunt din versiunile superioare.  Din top 10 mărci, jumătate au înre­gistrat creşteri – iar printre acestea se nu­mără mărci precum Hyundai, Toyota, Ford, Mercedes-Benz şi BMW.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO