♦ Anul 2022 nu este lipsit de provocări, astfel că jucătorii din piaţă se aşteaptă ca anul acesta să se confrunte cu probleme privind preţul în creştere al combustibililor, dar şi cu criza din industria automotive care va continua şi anul acesta.
Piaţa locală de curierat este de aşteptat să crească cu 10% anul acesta, spun jucătorii din acest sector economic. Însă anul 2022 nu va fi lipsit de provocări, astfel, creşterea preţurilor la combustibili şi criza care încă planează asupra industriei automotive îi vor pune în dificultate pe curieri.
„Ultimii doi ani au fost în mod clar atipici faţă de activitatea de dinaintea pandemiei. 2020 a fost un an al incertitudinii, al experimentelor, al schimbărilor de work-flow de la o zi la alta, toate acestea pe fondul unui volum de activitate exploziv, ca efect al trecerii majorităţii businessurilor pe online. 2021 a fost un an în care lucrurile s-au mai aşezat, dar în care ritmul activităţii a rămas în continuare ridicat datorită creşterilor din piaţa de e-commerce. În 2022, estimăm că piaţa va creşte cu 10% comparativ cu 2021 şi cu aproximativ 15% comparativ cu 2020, pe fondul extinderii în continuare a comerţului online şi al apariţiei de noi retaileri pe piaţa din România“, spune Cornel Morcov, chief commercial officer al FAN Courier, liderul pieţei.