Companii

ANALIZĂ ZF. Schimbarea la faţă a pieţei de 5 mld. lei de cosmetice din România: segmentul de lux creşte cel mai rapid, motiv pentru care distribuitorii îşi deschid magazine monobrand

ANALIZĂ ZF. Schimbarea la faţă a pieţei de 5 mld. lei...

Autor: Cristina Roşca

28.02.2020, 16:50 257

Segmentul de produse de parfumerie, machiaj şi îngrijre de lux a crescut cu peste 20% anul trecut, de peste două ori mai repede decât piaţa în ansamblul său l Piaţa de lux este de altfel cea care postează cea mai rapidă creştere.

Grupul francez L’Oréal a deschis oficial săp­tămâna trecută primul butic Armani Beauty din România, magazinul monobrand fiind amplasat în centrul comercial Băneasa Shopping City din Capitală. În acelaşi centru co­mercial pe zona de beauty sunt deja des­chise un bu­tic Chanel (fran­ci­ză de­ţi­nută de o antre­pre­noare ro­mân­­­­că ce de­ţi­ne şi dis­tri­buţia locală a brand­ului), unul Dior (bran­dul este venit direct), unul Atelier Colog­ne şi un altul Kiehl’s, acestea două din ur­mă fiind branduri aflate tot în portofoliul L’Oréal.

Fiecare dintre aceste companii are şi operaţiuni de import şi distribuţie, mai exact o parte din produse ajung în continuare în ma­gazinele specializate de tip multibrand precum Sephora, Douglas sau Marionnaud.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO