• Leu / EUR4.9479
  • Leu / GBP5.5370
  • Leu / USD5.1794
Companii

Analiză ZF. Teritoriu închis. Mărcile private nu au reuşit să mănânce nici 1% din piaţa de 1 mld. euro a produselor cosmetice

Analiză ZF. Teritoriu închis. Mărcile private nu au reuşit să mănânce nici 1% din piaţa de 1 mld. euro a produselor cosmetice

Autor: Cristina Roşca

12.07.2019, 18:20 291

Mărcile private - aceste branduri dezvoltate de retailerii mari pentru a se bate cu numele consacrate - nu au reuşit să câştige teren pe piaţa produselor cosmetice aşa cum au făcut în alte segmente, precum iaurtul, ciocolata sau îngheţata. Astfel, nume precum Cien (Lidl), 365 (Mega Image) sau Bevola (Kaufland) au reuşit să mănânce doar 0,9% din vânzările de parfumuri, creme sau geluri de duş, arată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

La afaceri totale de circa 1 mld. euro, mărcile private au vânzări de doar 9 milioane de euro pe o piaţă dominată clar de mărci puternice precum Dove, L’Oréal sau Nivea, conform calculelor ZF pe baza informaţiilor de la Euromonitor.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9479
Diferență: 0,085
Ieri: 4.9437
Azi: 5.1794
Diferență: 0,8077
Ieri: 5.1379
Azi: 5.5370
Diferență: -0,2576
Ieri: 5.5513
Azi: 5.2155
Diferență: 0,3869
Ieri: 5.1954