Companii

Analiză ZF. Topul celor mai vândute branduri de băuturi energizante, o piaţă care a crescut cu 40% în cinci ani: Hell, Refbull, Monster

Din 2018 actorul american Bruce Willis a devenit imaginea brandului unguresc Hell.

Din 2018 actorul american Bruce Willis a devenit imaginea brandului unguresc Hell.

17.01.2020, 00:00 1057

Consumul de băuturi energizante s-a situat în 2019 la peste 35 de milioane de litri, adică circa 1,8 litri per capita.

Hell Energy, brand produs de compania cu acelaşi nume din Ungaria, a fost în 2019 liderul pieţei de băuturi energizante în volum, arată datele companiei de cercetare Euromonitor International. Hell Energy se aşază astfel pe poziţia de lider pe o piaţă dominată de ani buni de Red Bull. Însă, Red Bull este numărul unu pe piaţă în ceea ce priveşte vânzările în valoare în retail. „În afară de Ungaria, Hell Energy este lider pe pieţe precum Azerbaidjan, Bulgaria, România, Bosnia –Herţegovina, Slovacia, Croaţia, Grecia, Cipru şi Macedonia“, se arată pe site-ul Hell Energy. Fabrica din Ungaria produce zilnic 7 milioane de doze cu băuturi energizante, o parte ajungând şi pe piaţa din România. Piaţa locală de energizante a fost în ultimii ani pe o pantă ascendentă, conform Euromonitor. Acest lucru s-a întâmplat în ciuda faptului că apetitul românilor pentru băuturi sănătoase a mai crescut, iar sucurile „cu bule“ au fost puse într-un con de umbră, cel puţin de către consumatorul matur.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO