Hell Energy, brand produs de compania cu acelaşi nume din Ungaria, a fost în 2019 liderul pieţei de băuturi energizante în volum, arată datele companiei de cercetare Euromonitor International. Hell Energy se aşază astfel pe poziţia de lider pe o piaţă dominată de ani buni de Red Bull. Însă, Red Bull este numărul unu pe piaţă în ceea ce priveşte vânzările în valoare în retail. „În afară de Ungaria, Hell Energy este lider pe pieţe precum Azerbaidjan, Bulgaria, România, Bosnia –Herţegovina, Slovacia, Croaţia, Grecia, Cipru şi Macedonia“, se arată pe site-ul Hell Energy. Fabrica din Ungaria produce zilnic 7 milioane de doze cu băuturi energizante, o parte ajungând şi pe piaţa din România. Piaţa locală de energizante a fost în ultimii ani pe o pantă ascendentă, conform Euromonitor. Acest lucru s-a întâmplat în ciuda faptului că apetitul românilor pentru băuturi sănătoase a mai crescut, iar sucurile „cu bule“ au fost puse într-un con de umbră, cel puţin de către consumatorul matur.