Companii

Analiză ZF. Cum se vede digitalizarea în comerţul alimentar: Peste 1.200 de case de marcat self-checkout au fost instalate în supermarketurile şi hipermarketurile din România, cele mai multe în pandemie. Expansiunea continuă

ANALIZĂ

Digitalizarea este un pariu general în retail în ultimii ani, iar pandemia nu a făcut decât să accelereze investiţiile.

Digitalizarea este un pariu general în retail în ultimii ani, iar pandemia nu a făcut decât să accelereze investiţiile.

Autor: Cristina Roşca

26.04.2021, 15:18 242

♦ Carrefour a lansat în 2021 primul hipermarket exclusiv cu case de marcat de acest tip ♦ În toate hipermarketurile Cora şi Auchan există case fără casier ♦ În cazul Kaufland, mai bine de o treime din totalul caselor sunt self-checkout ♦ Într-un magazin Mega Image care are instalat acest tip de concept, în medie, patru din zece case sunt fără casier.

În total, în comerţul modern din România, sunt peste 1.200 de case de marcat de tip self-checkout, iar cifrele continuă să crească. Primele astfel de produse au fost insta­­late în urmă cu circa patru ani, însă dezvoltarea accelerată a adus-o pandemia care i-a făcut pe oameni dornici să interacţioneze cât mai puţin şi să petreacă un timp cât mai scurt la shopping.

„Digitalizarea, noile tehnologii şi contextul pandemic au transformat modul în care oamenii îşi fac cumpărăturile, precum şi aşteptările şi nevoile lor legate de experienţele pe care le au în magazinele fizice. Astfel că am continuat să investim în transformarea digitală a supermar­keturilor Mega Image din toată ţara şi în acest moment avem implementate 346 de case self scan la nivel naţional“, spun reprezentanţii reţelei Mega Image.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO