Companii

Andreea Petrişor, foodpanda România: În ultimele două luni şi jumătate am listat peste 1.000 restaurante noi la nivel naţional

Andreea Petrişor, managing director foodpanda România: Platformele de livrare sunt un canal de marketing specializat, cu acces la o bază de clienţi net superioară celei la care au acces în mod normal restaurantele. Spre exemplu restaurantele care s-au alăturat platformei foodpanda în 2020 au avut acces instant la peste 1 milion de clienţi relevanţi la nivel naţional

Andreea Petrişor, managing director foodpanda România: Platformele de livrare sunt un canal de marketing specializat, cu acces la o bază de clienţi net superioară celei la care au acces în mod normal restaurantele. Spre exemplu restaurantele care s-au alăturat platformei foodpanda în 2020 au avut acces instant la peste 1 milion de clienţi relevanţi la nivel naţional

Autor: Cristina Roşca

05.06.2020, 09:26 446

♦ Platforma de livrări foodpanda, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de profil, listează în total la nivelul întregii ţări 3.000 de restaurante partenere ♦ Pandemia de Covid-19 a dus la o creştere de 50% a numărului de localuri partenere.

Jucătorii de pe piaţa de comenzi şi livrări la domiciliu au lucrat intens în ultimele două luni şi jumătate, perioadă marcată iniţial de starea de urgenţă şi apoi de cea de alertă. În aceste luni restaurantele au fost închise, singurele operaţiuni posibile fiind cele de comenzi online sau telefonice şi livrări. Puţine restaurante sunt însă cele care au platforme proprii de livrări, ce necesită flotă de maşini şi biciclete şi marketing separat. Astfel, majoritatea livrează prin intermediul platformelor specializate.

Andreea Petrişor, managing director foodpanda România, spune că piaţa de food ordering şi de delivery este interdependentă de industria HoReCa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO