Andrei Roşu, proprietarul Filgud, producător de alimente pe bază de plante, caută investitori pentru dezvoltarea businessului. Produsele Filgud se află în circa 300 de magazine la nivel naţional, după doar patru ani de la înfiinţarea businessului. Antreprenorul îşi doreşte să găsească un investitor, căruia să îi vândă un pachet minoritar din business.
„Acem avem capacitate de producţie mare, de circa 10-15 ori mai mult faţă de ce producem la ora actuală. Suntem în discuţii cu posibili investitori ca să putem optimiza costurile. Noi producem circa 500 de unităţi pe oră. Noi am putea produce într-o zi tot ce vindem într-o lună“, spune pentru ZF Andrei Roşu.
Antreprenorul se află deja în discuţii cu investitori din zona alimentară. Andrei Roşu nu are în plan să facă exitul din business. De la înfiinţarea businessului şi până în prezent, antreprenorul s-a concentrat mai mult pe zona de producţie, să aibă un portofoliu cât mai diversificat de produse şi o capacitate mai mare de producţie, fără să mai aibă suficiente resurse şi pentru promovarea şi listarea acestora în cadrul mai multor magazine.