Companii

Angelli spune ca posibilitatile reale de crestere sunt la export

Angelli spune ca posibilitatile reale de crestere sunt la export
20.04.2010, 23:05 120

Producatorul de spumante Angelli Spumante & Aperitive ainregistrat in primul trimestru al acestui an o crestere avolumului de vanzari pana la peste 1,5 milioane de sticle, un trendpozitiv fiind inregistrat si la nivelul valorii vanzarilor.

"Luna ianuarie a fost dificila, probabil pentru totiproducatorii, dar in februarie si martie am avut rezultate bune.(...) Anul 2010 va fi un an greu. Sper sa ne mentinem trendulascendent si o importanta mare o vom acorda exportului, fiind unadintre posibilitatile reale de crestere", a spus Alin Ursu,administrator al companiei Angelli Spumante & Aperitive.

Inca de anul trecut exportul a mers bine si a compensat declinulde pe piata interna. Potrivit informatiilor de pe site-ulMinisterului de Finante, in 2008 Angelli Spumante & Aperitive aavut o cifra de afaceri de 18,9 mil. euro si un profit de 3 mil.euro. Pentru urmatorii patru ani bugetul producatorului de spumanteeste construit pe o crestere anuala de 5-7%.

"Din totalul vanzarilor, exportul a reprezentat in primele luniaproximativ 10%, dar anul acesta vom avea din nou o cresteresemnificativa a exportului. Produsele exportate sunt aperitivele,mai ales Angelli Cherry, vermutul si cocteilurile Angelli CocktailPesca si Fragola. Deci suntem optimisti", a mai spus Ursu. Companialivreaza in principal in state precum Ungaria, Italia, Spania,Grecia, Letonia.

In legatura cu vanzarile de Paste, Ursu a spus ca au fost"bune", cea mai mare parte fiind facute la sfarsitul lunii martie,si au compensat pierderile din ianuarie.

Pe langa productia interna (unitatea de productie este inBucuresti), compania este activa si prin importuri de la firmeledin grupul Henkell & Co din care face parte.

Angelli are in vedere ca in perioada urmatoare sa importe unspumant fara alcool, obtinut din vin dezalcoolizat, care esteechivalentul berii fara alcool "deoarece in multe tari din Europas-au inregistrat cresteri spectaculoase la acest sortiment".

In februarie 2009 compania si-a schimbat numele din AsteseProduction in Angelli Spumante & Aperitive. Decizia deschimbare a numelui in Angelli Spumante & Aperitive este partea strategiei grupului Henkell & Co. In fiecare tara firma ianumele brandului cel mai puternic.

In cadrul Angelli lucreaza circa 120 de angajati, dintre care 70in vanzari. Angelli lucreaza cu retelele internationale prezente pepiata locala si are aproximativ 55 de distribuitori la nivelnational.

AFACERI DE LA ZERO