Companii

Annabella, unul dintre cei mai puternici jucători cu capital românesc din comerţul alimentar, a ajuns la 100 de magazine la nivel naţional

Annabella, unul dintre cei mai puternici jucători cu...

Autor: Alexandra Matei

02.06.2023, 16:00 6167

♦ Annabella SRL, compania care operează reţeaua de magazine, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 480,4 mil. lei, în creştere cu peste 20% faţă de 2021, şi un profit net ce depăşeşte 20 mil. lei, plus 30%.

Reţeaua de magazine Annabella, fondată de antreprenorii Dorina şi Dan Mutu în urmă cu aproape trei decenii, a deschis primul său retail park în oraşul Horezu, judeţul Vâlcea, atingând astfel pragul de 100 de magazine la nivel naţional.

„Annabella deschide primul său retail park în oraşul Horezu. Este o realizare ui­mitoare, un proiect excelent, prin care am depăşit pragul de 100 de magazine la nivel naţional“, scrie Alexandru Şoacăte, deputy CEO al retailerului Annabella, pe platforma LinkedIn.

Parcul de retail, potrivit site-ului compa­niei, se întinde pe o suprafaţă totală de 10.000 de metri pătraţi şi cuprinde magazine cu branduri internaţionale şi naţionale de modă, frumuseţe şi lifestyle, dar şi super­market, pet shop, farmacie veterinară şi o cafenea. Câteva dintre magazinele prezente în noul retail parc sunt Pepco, Kik şi Sinsay.

Suprafaţa construită este de 4.000 de me­tri pătraţi, potrivit aceleiaşi surse, iar pentru clienţii parcului de retail sunt puse la dispoziţie 200 de locuri de parcare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO