Companii

Antalya devine „greu de vândut“. Paralela 45: Destinaţia Antalya a înregistrat o creştere a preţurilor mult peste media celorlalte zone de vacanţă din apropierea României. Agenţia de turism a avut un volum de vânzări de 262 mil. lei anul trecut, în creştere cu 37% faţă de anul anterior

Disponibilitatea locurilor de cazare este în scădere în contextul în care pandemia a dus la închiderea multor unităţi de cazare.

Disponibilitatea locurilor de cazare este în scădere în contextul în care pandemia a dus la închiderea multor unităţi de cazare.

Autor: Miruna Diaconu

06.06.2023, 19:15 7894

Creşterea preţurilor ar putea duce la o schimbare în portofoliile de destinaţii ale agenţiilor de turism. Antalya, una dintre cele mai populare şi mai accesibile destinaţii ale turiştilor români, devine tot mai greu de vândut pe piaţa locală din cauza creşterii cos­turilor, fără să mai fie la fel de accesi­bilă din punct de vedere al preţurilor ca înainte.

„Din cauza preţurilor mari, deşi este ofertantă ca nivel de servicii, An­talya devine o destinaţie greu de vân­dut în România. Destinaţia Antalya a înregistrat o creştere a preţurilor mult peste media celorlalte destinaţii de va­canţă aflate în apropierea României. Preţurile mari sunt o consecinţă a scumpirii materiilor prime la nivel global, mâncare, băuturi, energie, mai mari cu circa 300% în ultimul an, şi a forţei de muncă, care au dus la costuri de operare mai mari pentru hotelierii turci, dar şi a cererii constante primite de pe piaţa rusească, piaţa care nu se mai poate adresa destinaţiilor europe­ne şi alege Turcia pentru sejururi sau chiar pe termen lung“, spun reprezen­tanţii agenţiei de turism Paralela 45.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO