Companii

Antoine Brun, P&G: Businessul a crescut în 2020, dar cu un ritm mai redus decât în anii anteriori. Produsele premium au avut cea mai bună evoluţie

Antoine Brun, managing director South Eastern Europe al Procter & Gamble: Nu ştiu cum va fi anul acesta, dar ce ştiu e că după pandemie va veni creşterea. Previziunile economice sunt bune, puterea de cumpărare va creşte. Sper încă din toamnă să vedem o îmbunătăţire, dar doar sper, nu ştiu.

Antoine Brun, managing director South Eastern Europe al Procter & Gamble: Nu ştiu cum va fi anul acesta, dar ce ştiu e că după pandemie va veni creşterea. Previziunile economice sunt bune, puterea de cumpărare va creşte. Sper încă din toamnă să vedem o îmbunătăţire, dar doar sper, nu ştiu.

Autor: Cristina Roşca

03.06.2021, 17:00 115

Procter& Gamble Distribution este cea mai mare companie a gigantului american pe plan local, fiind cea care se ocupă de import şi distribuţie.

Antoine Brun, managing director South Eastern Europe al Procter & Gamble, spune că pandemia a avut un impact diferit asupra categoriilor din piaţa de bunuri FMCG.

Pentru că oamenii nu au mai mers la birou şi nu au mai ieşit, categorii precum cea de bărbierit, cu brandul fanion Gillette (deţinut de P&G), a fost afectată. La fel a fost şi cea de igienă feminină (Always) şi segmentul de produse pentru îngrijirea părului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO