Companii

Antreprenoarea Nicoleta Hriţcu deschide în Iaşi a şasea cofetărie Cuptorul Moldovencei şi ţinteşte afaceri de 2,5 milioane de euro pentru 2019

Antreprenoarea Nicoleta Hriţcu deschide în Iaşi a...

Autor: Alex Ciutacu

01.05.2019, 12:58 587

Reţeaua de cofetării Cuptorul Moldovencei, controlată de antreprenoarea ieşeană Nicoleta Hriţcu, deschide în Iaşi a şasea locaţie şi ţinteşte afaceri de 2,5 milioane de euro pentru finalul anului, potrivit reprezentanţilor companiei.

Investiţia în noua locaţie se ridică la 50.000 de euro, iar antreprenoarea din Iaşi se aşteaptă ca aceasta să genereze afaceri de 300.000 de euro în primul an de funcţionare.

„Strategia noastră este să fim cât mai aproape de consumator şi astfel am ales să deschidem câte un punct de vânzare în toate zonele importante din Iaşi: Păcurari, Centru - Hala Centrală - Palas Iaşi, Nicolina - Podu Roş, Alexandru cel Bun şi Tătăraşi. Deschiderea acestei noi cofetării este foarte importantă pentru obiectivele noastre de business”, spune Nicoleta Hriţcu, fondatoare Cuptorul Moldovencei.

Anul trecut businessul a trecut pragul de 1 milion de euro iar în 2019 strategia de extindere va continua cu două noi puncte de desfacere, un magazin şi o insulă, sub brandul Glazurai – fondat tot de antreprenoarea ieşeană.

În următorii doi ani, Cuptorul Moldovencei vrea să devină lider de piaţă, potrivit fondatoarei.

„Până acum am reuşit să acoperim cartierele importante din Iaşi, dar nu ne oprim aici. Următorul nostru obiectiv este legat de brandul Glazurai. Intenţionăm să mai deschidem încă o insulă într-un centru comercial, având deja una în Palas Iaşi. Avem în plan şi deschiderea unui nou punct de desfacere în cartierul CUG. Pe termen lung avem mai multe obiective, iar unul dintre ele este să devenim lider de piaţă în doi ani”, mai spune Nicoleta Hriţcu.

Fondat în 2012, businessul din Iaşi constă în două laboratoare de producţie şi şase puncte de desfacere, dintre care unul este sub brandul Glazurai. În prezent compania are 60 de angajaţi şi un flux de peste 1.000 de clienţi pe zi, potrivit datelor furnizate de companie.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO