Companii

Antreprenori locali. Care este povestea Shaormeriei Băneasa, unul dintre fast-food-urile cu cea mai rapidă expansiune? Reţeaua s-a dublat de la începutul anului

Expansiunea rapidă a fost posibilă şi datorită faptului că Shaormeria Băneasa a lansat propria franciză, care promite 25% marjă brută de profit cu „o investiţie mică“, potrivit site-ului propriu.

Expansiunea rapidă a fost posibilă şi datorită faptului că Shaormeria Băneasa a lansat propria franciză, care promite 25% marjă brută de profit cu „o investiţie mică“, potrivit site-ului propriu.

Autor: Cristina Roşca

22.08.2022, 19:45 1585

♦ În 2022 au fost inaugurate 12 shaormerii noi, conform datelor publice de pe pagina de Facebook a companiei ♦ Pentru o expansiune rapidă, Shaormeria Băneasa a mizat pe  dezvoltarea în franciză ♦ Businessul a fost lansat în urmă cu un deceniu şi este controlat de antreprenorul Gigel Păuneţ (43 de ani) ♦ „Am lucrat timp de şase ani într-o shaormerie şi atunci mi-am propus să fac şi eu una“.

Shaormeria Băneasa, un lanţ de shaor­merii apărut pe piaţa locală în 2012, aproape şi-a dublat re­ţeaua de la începutul anului, după ce compania a deschis 12 unităţi noi, dintre care şapte în Bucureşti şi câte una în Râmnicu Vâlcea, Galaţi, Braşov, Piteşti şi Chiajna (Ilfov), arată da­tele publicate pe pagina proprie de Facebook.

Spre comparaţie, la începutul anului erau în total 14 shaormerii, cele mai multe în Bucureşti şi împrejurimi, dar şi unele în Braşov (două unităţi) şi Ploieşti (2). Acestea toate erau deschise şi operate direct de companie, conform celor mai recente date ale ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO