„Piaţa construcţiilor este în scădere, iar economia la fel. Nu înţeleg pe ce se bazează cei care spun că s-a mărit consumul. Creşterea economică este dată de câteva produse ce merg la export şi agricultură, în niciun caz de creşterea consumului intern. Creşterea economică bazată numai pe export este o creştere nesănătoasă, fiind de fapt o scădere“, afirmă Potop.
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul, indicator care ilustrează cel mai bine evoluţia consumului intern, a crescut cu 8,6% ca serie brută în primul semestru comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor de la Statistică.
Compania Sarcom a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de circa 27,4 milioane de lei (6,2 milioane de euro), iar pentru 2014 şi-a bugetat un rulaj de 30 de milioane de lei (6,8 milioane de euro), 3% din această cifră urmând să fie exporturi către Bulgaria.
Citiţi în continuare pe ZF Corporate:
- opinia reprezentantului Sarcom despre legea insolvenţei şi impactul ei asupra furnizorilor de mărfuri ; estimări privind valoarea pieţei de vopsele
- evoluţia afacerilor Sarcom în primul semestru
- tranzacţiile de pe piaţa de profil