Companii

Antreprenori locali. Dorel Goia a ajuns cu reţeaua de restaurante şi brutării La Casa la 46 de unităţi în zona Transilvaniei. „Nu mergem mai departe pentru că este greu de gestio­nat un astfel de business de la distanţă.“

Antreprenori locali. Dorel Goia a ajuns cu reţeaua de...

Autor: Cristina Roşca

18.02.2019, 00:07 1734

Lanţul de restaurante şi brutării La Casa a fost lansat pe piaţă în 2014 şi a ajuns între timp la 46 de unităţi, toate operate în zona Transilvaniei, mai exact în 13 oraşe din opt judeţe.

„Nu mergem mai departe pentru că este greu de gestio­nat un astfel de business de la distanţă. Dacă ne în­de­părtăm apar problemele de aprovizionare şi logistică“, spune Dorel Goia, cunoscut ca acţionar majoritar al producătorului de materiale de construcţii Teraplast.

Restaurantele La Casa sunt amplasate în clădirile de birouri din zonă, pe când brutăriile sunt prezente în spaţii stradale. Astfel, din totalul celor 46 de unităţi, 11 sunt restaurante, iar restul de 35 sunt magazine-brutării ce vând produse de panificaţie, brutărie şi cofetărie. În ceea ce priveşte planurile de viitor, omul de afaceri spune că lanţul La Casa nu se va extinde în perioada următoare.

„Nu găsim spaţii bune în care să mergem cu conceptul La Casa, cele mai bine poziţionate spaţii sunt deja ocupate de case de pariuri şi farmacii.“ Aceste două tipuri de businessuri sunt cele care plătesc şi cele mai mari chirii, modelul lor de business permiţând acest lucru.

În ceea ce priveşte businessul La Casa, Dorel Goia adaugă că decizia de a lansa reţeaua de brutării şi restaurante a venit nu din pasiunea pentru domeniu, ci mai degrabă din nostalgie. Mai exact, prima lui afacere, lansată în vara lui 1990, a fost o pizzerie. Aceasta funcţionează şi astăzi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO