FAN Courier, liderul pieţei locale de curierat, îşi propune creşterea cifrei de afaceri cu 14% în acest an, până la 1,4 miliarde lei, potrivit datelor furnizate de companie.
Anul trecut, compania a încheiat cu afaceri de 1,2 miliarde lei, păstrând ritmul de creştere de două cifre din ultimii ani. Compania îşi propune creşterea companiei prin dezvoltarea segmentului cross-border, adică a livrărilor peste graniţă în vestul Europei.
Cererea pentru astfel de livrări a crescut semnificativ în ultimii ani, ceea ce a determinat compania să se uite tot mai atent la acest segment. FAN Courier a investit 4 milioane de euro într-un hub internaţional construit la Arad, care este dedicat exclusiv e-commerce-ului.
„O parte din investiţii va fi destinată dezvoltării de noi puncte de legătură între România şi vestul Europei, transformând astfel FAN Courier într-un jucător regional“, spun reprezentanţii FAN Courier.
FAN Courier are prezenţă în afara graniţelor doar în Republica Moldova, acolo unde a intrat înainte de izbucnirea războiului din Ucraina. Compania vrea să ajungă liderul pieţei moldovene.