Companii

ANTREPRENORI LOCALI. Florin Enache, Teilor: România este o piaţă care importă semnificativ şi cred că trebuie să se bazeze mai mult pe mărcile proprii

Florin Enache, fondatorul Teilor: Cred că există o serie de companii antreprenoriale care au un potenţial uriaş de dezvoltare atât la nivel local, cât şi internaţional, iar în viitor ar putea să devină acei jucători care vor transforma imaginea României pe plan global.

Florin Enache, fondatorul Teilor: Cred că există o serie de companii antreprenoriale care au un potenţial uriaş de dezvoltare atât la nivel local, cât şi internaţional, iar în viitor ar putea să devină acei jucători care vor transforma imaginea României pe plan global.

Autor: Cristina Roşca

11.01.2022, 16:15 336

♦ Compania a fost înfiinţată în 1998 de antreprenorul Florin Enache şi are în prezent peste 500 de angajaţi pe patru pieţe ♦ Brandul de bijuterii este prezent în România, Polonia, Bulgaria şi Ungaria, cu 56 de magazine fizice şi online, prin patru platforme digitale dedicate comunicării internaţionale.

Florin Enache, fondatorul lan­ţului de bijuterii Teilor, care a ajuns la o reţea de circa 60 de magazine pe patru pieţe din Europa Centrală şi de Est, este de părere că extinderea în afara graniţelor ţării reprezintă cu siguranţă o mutare câştigătoare.

„Avem planuri ambiţioase de dezvoltare şi ne dorim ca în ur­mătorii ani reţeaua Teilor din străi­nătate să fie cel puţin egală cu numărul de magazine din România. De aseme­nea, reţeaua de magazine online va urma expansiunea magazi­ne­lor fizi­ce, prin localizarea conţi­nu­tului şi cam­pa­niilor de promovare di­gitale. Credem că după extinderea acce­lerată pe care am avut-o pe piaţa din România, ne aflăm într-un mo­ment în care compania deţine re­sursele şi expertiza necesară să se dezvolte la ace­laşi nivel în Europa“, spune antreprenorul.

Primul magazin al retailerului a fost deschis în Piteşti, oraşul din care provine Florin Enache, antrepre­no­rul care a pus bazele brandului de biju­terii în urmă cu circa 20 de ani. În Ca­pi­tală, reţeaua a intrat în anul 2013, cu un maga­zin deschis în Bănea­sa Shopping City, iar primii paşi peste hotare au fost făcuţi acum doi ani. În 2021, compania a intrat în Ungaria cu un prim ma­ga­zin, fiind a treia piaţă ex­ternă după Bulga­ria şi Polonia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO