Companii

Antreprenori locali. Mihai Miron, proprietarul BioEf: Într-un an dublăm vânzările fabricii de produse lactate BioEf

Mihai Miron, proprietarul BioEf

Mihai Miron, proprietarul BioEf

Autor: Florentina Niţu

07.12.2020, 09:00 1332

Mihai Miron, proprietarul produ­că­torului de lactate BioEf, parte a gru­pului Ropharma, spune că prin ex­tin­de­rea desfacerii în retail a noilor pro­du­se din gama Vitalact, dezvol­ta­te în 2020, iaurturi cu mela­to­nină şi co­los­tru bo­vin, din categoria ali­men­te­lor func­ţio­nale cu be­ne­ficii pen­tru sănătate, busi­nessul BioEf s-ar putea dubla în 2021.

„Premisele sunt că 2021 va fi un an foarte bun. Suntem pre­zenţi în trei reţele de co­merţ modern, Kaufland, Car­re­four şi Mega Image şi suntem în dis­cu­ţii cu încă doi retaileri. Este dificil să le câş­tigi încrederea, dar odată intraţi, cu cer­titu­dine în 2021 putem vorbi despre o dublare a businessului, adică vânzări de 400.000-500.000 de iaurturi inovatoare pe lună“, a spus pentru ZF Mihai Miron.

Antreprenorul, cu expertiză în do­me­niul farmaceutic, a lansat iniţial do­uă iaurturi cu melatonină şi colostru bo­vin, iar în cursul lunii decembrie BioEf va lansa un nou aliment funcţio­nal cu lactoferină, cu efect imuno­sti­mu­lator şi anti­ane­mic. În anul 2020, men­ţio­nează el, com­pa­nia a înregis­trat o creş­tere con­stan­tă pen­tru aceste produse.

Compania BioEf a avut în 2019 afaceri de aproape 3,5 mil. lei şi o pierdere de 1,8 mil. lei, conform datelor publice. Ropharma, una dintre primele cinci reţele de farmacii din ţară după numărul de unităţi, cu 140 de farmacii, a raportat afaceri de 501 mil. lei în 2019, plus 24%, şi un profit de 5,8 mil. lei, po­tri­vit datelor de la Ministerul de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO