Compania Teletext, care deţine brandul de lactate Diami, controlată de antreprenorul Mitru Crişan, estimează pentru acest an afaceri de 18 milioane de euro, faţă de nivelul de 16 milioane de euro realizat anul trecut.
„Aşteptăm să se aşeze piaţa, poate în următoarele două-trei luni. Acum vedem creşteri noi de preţuri la inputuri, la ambalaje sau combustibil de exemplu. Calculăm şi de două ori pe săptămână costurile în funcţie de evoluţia preţurilor la materiile prime, ceea ce nu se întâmpla înainte“, a declarat Mitru Crişan, proprietarul companiei. El a construit afacerea în urmă cu mai bine de două decenii, cu ajutorul fondurilor europene, un business care a ajuns acum la 180 de angajaţi, o fabrică de lactate cu o capacitate de procesare de peste 1 milion de litri de lapte lunar, o fermă cu 1.400 de vaci şi 1.300 de hectare de teren arabil.
Compania Teletext (brandul propriu Diami) produce iaurturi, smântână, brânzeturi într-o fabrică din Slobozia (judeţul Ialomiţa) şi concurează pe rafturile magazinelor cu companii precum Albalact, Danone, FrieslandCampina şi Covalact.