Companii

Antreprenori locali. Radu Timiş Jr, Cris-Tim: Pe viitor, vrem să intrăm pe noi pieţe precum Africa, Asia sau Orientul Mijlociu. Ţintim retailul modern cu brandul propriu

Radu Timiş Jr, CEO al grupului Cris-Tim: Pentru export, produsul vedetă rămâne în continuare Salamul Săsesc.

Radu Timiş Jr, CEO al grupului Cris-Tim: Pentru export, produsul vedetă rămâne în continuare Salamul Săsesc.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

20.03.2023, 18:15 1601

Grupul Cris-Tim, una dintre princi­palele afaceri româneşti din sectorul ali­mentar, cu activitate în producţia de meze­luri, lactate, ready meal, vinuri, dar cu pre­zenţă şi în turism, exportă astăzi pe 18 pie­ţe europene. Cele mai mari pieţe de ex­port sunt Marea Britanie, Spania şi Germania. Compania trimite peste graniţă mezeluri (salam, parizer, specialităţi, cârnaţi), lac­tate şi produse ready meal.

„Grupul Cris-Tim este lider pe piaţa din România pe categoria de mezeluri, categorie foarte matură, cu creşteri con­stante anual. Canalul de export repre­zintă o sursă de business care are o perspectivă majoră de creştere prin ac­cesarea de noi parteneri. Strategia noas­tră pentru viitor include ţintirea unor noi pieţe, cum ar fi Africa sau Asia şi Orientul Mijlociu, cu intrare pe lanţuri de retail modern cu brandul propriu“, a spus pentru ZF Radu Timiş Jr, CEO al grupului Cris-Tim. El adaugă că pentru grup, canalul de export este prioritar în ceea ce priveşte strategia de creştere, având astăzi o pondere anuală în cifra de afaceri de peste 12%.

„Pentru export, produsul vedetă rămâ­ne în continuare Salamul Săsesc, care este apreciat de românii de pretutindeni.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO