Grupul Cris-Tim, una dintre principalele afaceri româneşti din sectorul alimentar, cu activitate în producţia de mezeluri, lactate, ready meal, vinuri, dar cu prezenţă şi în turism, exportă astăzi pe 18 pieţe europene. Cele mai mari pieţe de export sunt Marea Britanie, Spania şi Germania. Compania trimite peste graniţă mezeluri (salam, parizer, specialităţi, cârnaţi), lactate şi produse ready meal.
„Grupul Cris-Tim este lider pe piaţa din România pe categoria de mezeluri, categorie foarte matură, cu creşteri constante anual. Canalul de export reprezintă o sursă de business care are o perspectivă majoră de creştere prin accesarea de noi parteneri. Strategia noastră pentru viitor include ţintirea unor noi pieţe, cum ar fi Africa sau Asia şi Orientul Mijlociu, cu intrare pe lanţuri de retail modern cu brandul propriu“, a spus pentru ZF Radu Timiş Jr, CEO al grupului Cris-Tim. El adaugă că pentru grup, canalul de export este prioritar în ceea ce priveşte strategia de creştere, având astăzi o pondere anuală în cifra de afaceri de peste 12%.
„Pentru export, produsul vedetă rămâne în continuare Salamul Săsesc, care este apreciat de românii de pretutindeni.“