Companii

Antreprenori locali. Cum se schimbă gusturile: la parterul magazinului Cocor a venit restaurantul de burgeri Uncle John, iar Subway cu sandvişuri s-a restrâns. Aceste unităţi au suprafeţe de circa 100 mp, aproape duble faţă de un restaurant în mall

Alexandru Lascăr, acţionar al restaurantelor Uncle John: Pentru francize targetăm în continuare spaţii în malluri şi centre comerciale.

Alexandru Lascăr, acţionar al restaurantelor Uncle John: Pentru francize targetăm în continuare spaţii în malluri şi centre comerciale.

Autor: Cristina Roşca

20.02.2020, 13:00 461

Lanţul de restaurante Uncle John, care are în meniu preparate precum burgeri, pork ribs sau quesadilla, a deschis o unitate la parterul magazinului Cocor, acesta fiind primul local considerat stradal din cadrul companiei. Resta­urantul ce măsoară aproape 100 mp ocupă jumătate din spaţiul unde funcţiona anterior Subway (lanţ american de restaurante fast-food) şi jumătate din cel unde trebuia să se deschidă un magazin de modă Mango. Acesta din urmă nu s-a mai deschis, pe când Subway s-a relocat tot la parterul Cocor, însă doar într-o mai mică parte a aceluiaşi spaţiu.

„Acesta este primul nostru restaurant stradal, am vrut să testăm şi această piaţă. Mallurile – targetate de noi iniţial – sunt tot mai greu accesibile“, spune Alexandru Lascăr, unul dintre cei patru acţionari ai businessului. Investiţia a fost de circa 100.000 de euro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO