Companii

Antreprenorii care au creat brandul 7card au vândut 20% din companie francezilor de la Sodexo

Andrei Creţu, cofondator al 7card, Balint Bessenyey, noul şef al Sodexo România, şi Iulian CÎrciumaru, fondator al 7card

Andrei Creţu, cofondator al 7card, Balint Bessenyey, noul şef al Sodexo România, şi Iulian CÎrciumaru, fondator al 7card

Autor: Corina Mirea

26.02.2016, 00:05 567
Andrei Creţu, Iulian Cîrciumaru şi Cătălin Ivaşcu, antreprenorii care au pus pe piaţa locală brandul 7card, care le oferă angajaţilor acces cu un singur card în sute de săli de sport din România, au vândut 20% din companie către emitentul de tichete de masă Sodexo România. Tranzacţia a fost finalizată în luna februarie a acestui an, însă cei implicaţi  nu au precizat care a fost valoarea acesteia. 
 
„Simţeam nevoia de a atrage un partener în businessul 7card, însă nu ne doream pe cineva care să fie implicat doar din punct de vedere financiar sau care să îşi dorească să ia brandul creat de noi, ci un partener strategic, care să ne ajute să creştem. Cu Sodexo eram deja într-o relaţie de parteneriat de ceva timp“, a spus Andrei Creţu, cofondator al companiei Benefit Seven, care deţine brandul 7card.
 
Înainte de a vinde pachetul minoritar de acţiuni către filiala locală a francezilor de la Sodexo, Benefit Seven era deţinută în proporţie de 80% de Andrei Creţu şi Iulian Cîrciumaru (fiecare având pachete egale), restul acţiunilor fiind ale lui Cătălin Ivaşcu. Pentru ca în portofoliul Sodexo să intre şi 7card cei doi acţionari majoritari au vândut fiecare câte 8% din acţiuni, iar al treilea fondator a vândut 4%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro