Companii

Antreprenorii din industria alimentară investesc în reţele proprii de magazine. „Vom continua să ne extindem“

ANALIZĂ

Antreprenorii din industria alimentară investesc în reţele proprii de magazine. „Vom continua să ne extindem“

Pandemia de COVID-19 i-a determinat pe antreprenori să se adapteze la o nouă realitate şi astfel să găsească noi canale de vânzare. Acest lucru a venit şi în contextul în care şi traficul din retail a scăzut, HoReCa a fost închisă, iar consumatorii s-au îndreptat mai mult către magazinele de la colţul blocului şi către produsele româneşti.

Autor: Florentina Niţu

11.06.2021, 17:35 139

♦ Zece companii analizate de ZF au deschis anul trecut şi vor mai deschide şi în acest an, în total, circa 80 de magazine noi.

Cris-Tim, Diana, Avicod, Vlăsie Company sau Cooperativa Agricolă Bio Carpathia, companii din industria alimentară şi-au extins propria reţea de magazine în 2020 sau au în plan să o facă în acest an.

„În zona de retail, vom continua să ne extindem. Ne-am propus să încheiem anul acesta cel puţin cu o cifră rotundă, adică să ajungem la un total de 70 de magazine“, au spus reprezentanţii Diana, unul dintre cei mai mari producători de carne de pe plan local, cu afaceri de 307 milioane de lei în 2020. Ei au răspuns la întrebările trimise de ZF cu ocazia întocmirii unei noi ediţii a catalogului Cei mai mari jucători din economie. Ei au deschis trei magazine noi în 2020, ajungând la o reţea de 60, pentru acest an fiind planificate 10 deschideri noi.

Unul dintre cele mai importante proiecte de investiţii pentru 2021 este extinderea reţelei proprii de magazine, au spus şi reprezentanţii companiei Unicarm, cea mai mare companie antreprenorială din Satu Mare, controlată de românul Vasile Lucuţ şi unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cărnii. La finalul anului 2020 era formată dintr-o reţea de 120 de magazine, dintre care 10 au fost deschise anul trecut.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO