Companii

Antreprenorii români readuc la viaţă zone „amorţite“ din Bucureşti pentru a le transforma în destinaţii de shopping şi ieşit în oraş. În alte cazuri, mărcile locale iau locul unor nume internaţionale sau se poziţionează pe bulevarde de unde acestea din urmă s-au retras

TENDINŢE

Brandul românesc de modă Yokko merge cu un magazin în Piaţa Unirii, vizavi de magazinul Unirea Shopping Center, într-un spaţiu stradal lăsat liber de multă vreme.

Autor: Cristina Roşca

26.01.2025, 00:00 19546

În unele cazuri, businessurile autohtone merg în spaţii care au stat goale multă vreme.

Brandul românesc de modă Yokko, un nume cu istorie pe plan local, va merge cu un magazin în Piaţa Unirii, vizavi de magazinul Unirea Shopping Center, într-un spaţiu stradal lăsat liber acum mai multă vreme.

Mutarea reprezintă un pas curajos pentru această marcă în contextul în care, din aceeaşi zonă, mai exact de la parterul magazinului Unirea Shopping Center, s-au retras treptat mai multe mărci internaţio­nale de modă, în frunte cu Zara şi New Yorker. 

De altfel, ZF a scris anul trecut că acest centru comercial s-a transformat din kilometrul zero al modei în kilometrul zero al fast-foodului, dat fiind că în spaţiile lăsate libere de marii retaileri de fashion s-au aşezat nume precum Noodle Pack, Cheese Pasta şi covrigăria Luca. Ele s-au adăugat listei ce cuprindea deja KFC, McDonald’s, Chopstix sau Patiseria Megapan.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit 2025