♦ În unele cazuri, businessurile autohtone merg în spaţii care au stat goale multă vreme.
Brandul românesc de modă Yokko, un nume cu istorie pe plan local, va merge cu un magazin în Piaţa Unirii, vizavi de magazinul Unirea Shopping Center, într-un spaţiu stradal lăsat liber acum mai multă vreme.
Mutarea reprezintă un pas curajos pentru această marcă în contextul în care, din aceeaşi zonă, mai exact de la parterul magazinului Unirea Shopping Center, s-au retras treptat mai multe mărci internaţionale de modă, în frunte cu Zara şi New Yorker.
De altfel, ZF a scris anul trecut că acest centru comercial s-a transformat din kilometrul zero al modei în kilometrul zero al fast-foodului, dat fiind că în spaţiile lăsate libere de marii retaileri de fashion s-au aşezat nume precum Noodle Pack, Cheese Pasta şi covrigăria Luca. Ele s-au adăugat listei ce cuprindea deja KFC, McDonald’s, Chopstix sau Patiseria Megapan.