Companii

Antreprenorul Cătălin Cedric Ghigea a pariat pe businessul de restaurări de maşini. Avem nevoie de cel puţin 20 de oameni şi nu găsim. Acum avem 50 de salariaţi şi nu este suficient

Citiţi interviul integral în ediţia din luna aprilie a revistei După Afaceri Premium şi pe da.zf.ro

Citiţi interviul integral în ediţia din luna aprilie a revistei După Afaceri Premium şi pe da.zf.ro

Autor: Bogdan Alecu

10.04.2019, 21:00 657

Pasionat de motorsport şi de automobile clasice, antreprenorul Cătălin Cedric Ghigea este printre foarte puţinii specialişti care au ales să se dedice maşinilor de epocă şi să le ofere şansa la o a doua viaţă.

Undeva lângă Bucureşti, la 20 km de centrul Capitalei, Cătălin Cedric Ghigea, partener în cadrul Oldtimer Studio, lucrează ca să ofere cea de-a doua viaţă auto­mobilelor de epocă. El însuşi pasionat de maşini istorice, care au trans­for­mat industria de-a lungul tim­pului, a ales să inves­tească în arta restaurării.

„Eram pregătit de Politehnică, trebuia să dau în 1994, dar la mecanică atunci nici măcar nu se mai ocupau locurile, după ani de zile în care fusese o bătălie pentru fiecare loc.“ Tatăl său i-a sugerat să dea la Drept, o facultate care nu avea legătură cu matematica şi fizica. „Am dat, am profesat avocatura, dar nu era «chemarea» mea.“ Lucrurile s-au aşezat apoi de la sine şi antreprenorul a revenit în prim-plan în industria auto, după cum povesteşte chiar el. Prima sa maşină clasică a fost un Jaguar E Type Serie III. „Am cumpărat-o ca maşină-proiect prin 2009. Atunci Oldtimer Studio era firma parte­nerului meu. Am adus maşina la restaurat. Veneam din când în când să o văd, iar în 2010 am vorbit despre a ne asocia.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO