Companii

Antreprenorul Mihai Simiuc relansează brandul FruFru pe care îl listează iniţial în propria reţea de magazine, Ototo

Mihai Simiuc, fondatorul FruFru şi Ototo: FruFru s-a întors şi nu există un loc mai bun pentru a continua această poveste decât Ototo.

Mihai Simiuc, fondatorul FruFru şi Ototo: FruFru s-a întors şi nu există un loc mai bun pentru a continua această poveste decât Ototo.

Autor: Cristina Roşca

30.09.2024, 20:19 2758

El a răscumpărat marca de la gigantul anglo-olandez Unilever chiar în 2024, la cinci ani după ce a cedat controlul Începând cu 2021, Simiuc a dezvoltat reţeaua Ototo ce are trei magazine fizice la Bucureşti şi unul la Viena, cu afaceri de 15 mil. lei în 2023.

Antreprenorul Mihai Simiuc relansează brandul de mâncare sănătoasă FruFru, pe care l-a răscumpărat în acest an de la gigantul anglo-olandez Unilever, şi îl listează iniţial în propria reţea de magazine, Ototo.

„FruFru s-a întors şi nu există un loc mai bun pentru a continua această poveste decât Ototo. Povestea FruFru a început în 2006, din dorinţa de a-i ajuta pe oameni să ducă o viaţă sănătoasă. Am continuat apoi cu Cooperativa FruFru, care a adunat sub acelaşi acoperiş branduri cu valori similare. Ştiind ce luptă presupune un asemenea business şi având deja învăţate lecţiile, am lansat Ototo în 2021, ca o platformă menită să susţină brandurile inde­pendente (...). Acum ne-am întors cu FruFru, ca un brand independent (...)“, a scris Simiuc pe pagina de Instagram a Ototo. El nu a putut fi contactat de ZF pentru comentarii adiţionale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro