Companii

Anul 2021 aduce cele mai puţine livrări în retailul modern din cauza pandemiei. A venit timpul oraşelor mici. Galeriile comerciale şi strip-mallurile cu magazine în care se poate intra direct din exterior intră în prim-plan pe măsură ce noile dezvoltări de mari malluri aşteaptă ca pandemia să treacă

REAL ESTATE

Colosseum Retail Park

Colosseum Retail Park

Autor: Bogdan Alecu

19.02.2021, 16:50 463

Pentru 2021 este anunţată inau­gurarea extensiei Colosseum Retail Park (16.500 mp GLA, ajungând la o suprafaţă totală de 54.000 mp GLA), proiect dez­voltat de Nova Imo­biliare şi singurul proiect din Capitală care va veni cu o noutate anul următor.

Grupul belgian Liebrecht & wooD va deschide şi el prima etapă a Fashion House Cernica Village, al doilea outlet center din Bucureşti şi din ţară. Tot pentru anul 2021 sunt în plan: extinderea Alba Mall cu 6000 mp, dezvoltarea Prime Kapital Bârlad Value Centre (17.000 mp GLA), proiectele Mitiska (Shopping Park Baia Mare, Slatina, Tulcea, Mediaş), proiectele Scallier (Moşniţa, Roşiorii de Vede şi Focşani).

„Alături de proiecte mai mari precum extinderea Colosseum în Bu­cu­reşti, Fashion House Cernica sau Value Center Sf. Gheorghe dez­voltat de Prime Kapital. Alături de acestea vor fi doar proiecte de mici dimensiuni precum cele ale Scallier. 2021 este anul oraşelor mici unde apar noi scheme de retail de 5.000 – 10.000 mp chiar şi în oraşe de 15.000 – 20.000 de locuitori“, a spus Cristi Moga, head of research, Cushman & Wakefield Echinox în cadrul conferinţei The New Face Of Bucharest realizată de Bucharest Real Estate Club.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO