Companii

Anul financiar 2020 în cifre: magazinele Auchan au avut în România, în medie, aproape 200.000 de clienţi pe zi. Bonul mediu a cuprins 13 produse în valoare de 83 de leiv

Auchan are peste 6.700 de articole marcă proprie, fără a lua în calcul produsele textile, conform raportului de sustenabilitate.

Auchan are peste 6.700 de articole marcă proprie, fără a lua în calcul produsele textile, conform raportului de sustenabilitate.

Autor: Cristina Roşca

01.12.2021, 18:00 357

Retailerul francez avea local, la finalul anului trecut, 73 de magazine, dintre care 33 de hipermarketuri, iar restul unităţi mai mici, de tip supermarket sau proximitate.

În anul financiar 2020 – ce a început la 1 octombrie 2019 şi s-a încheiat la 30 septembrie anul trecut -, retailerul francez Auchan a avut 72 de milioane de clienţi, ceea ce înseamnă o medie de aproape 200.000 de oameni pe zi. Aceştia au lăsat la casele de marcat ale magazinelor Auchan 6 mld. lei, respectiv un bon mediu de 83 de lei, arată calculele făcute de ZF pe baza Raportului de Sustenabilitate al companiei.

Cifra de afaceri a reţelei e diferită de cea publică (de 5,55 mld. lei în 2020), deoarece perioada de raportare e diferită. Mai exact, la Ministerul de Finanţe se depun rezultatele pentru anul calendaristic, nu pentru cel fiscal.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro