Companii

Apar rezultatele financiare ale celor mai mari companii din România. Carrefour a închis anul 2023 cu afaceri consolidate de 17,6 mld. lei, cu 52% mai mari decât în 2022. Achiziţia Cora a rotunjit veniturile cu 1,4 mld. lei, dar a tras în jos profitul

Gilles Ballot, CEO al Carrefour România: Optimizarea costurilor operaţionale şi pariul pe promoţii şi programe de reduceri dedicate au trecut în prim-plan, pe fondul scăderii puterii de cumpărare a clienţilor.

Gilles Ballot, CEO al Carrefour România: Optimizarea costurilor operaţionale şi pariul pe promoţii şi programe de reduceri dedicate au trecut în prim-plan, pe fondul scăderii puterii de cumpărare a clienţilor.

Autor: Cristina Roşca

30.05.2024, 00:07 207

Grupul francez îşi desfăşoară activitatea în România prin mai multe firme În continuare, magazinele preluate de-a lungul anilor de la Artima, Billa şi, mai nou, Cora, funcţionează pe câte o firmă separată În total, compania are aproape 450 de unităţi sub mai multe formate, de la hipermarket la discount şi de la supermarket la proximitate modernă, cărora li se adaugă şi online-ul.

Grupul francez Carrefour a obţinut anul trecut în Ro­mâ­nia o cifră de afaceri consolidată de 17,6 mld. lei, cu 52% mai mare decât în 2022, arată calculele ZF realizate pe baza datelor oferite de către companie. Avansul este susţinut, cel puţin parţial, şi de pre­lua­rea operaţiunilor Cora în România, mutare care a rotunjit veniturile comerciantului din Hexagon cu aproape 1,4 mld. lei.

Cea mai mare contribuţie la totalul busi­nessului o are însă firma Carrefour Ro­mânia, care operează hipermarketurile. Aceasta a obţinut în 2023 afaceri de 11,4 mld. lei, aproape cât tot businessul conso­lidat din anul anterior.

Grupul francez îşi desfăşoară activita­tea în România prin cinci entităţi juridice. În continuare, magazinele preluate de-a lun­gul anilor de la Artima, Billa şi, mai nou, Cora, funcţionează pe o câte firmă separată.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro