Companii

Aperol a devenit partenerul echipei de fotbal Manchester United

Aperol a devenit partenerul echipei de fotbal Manchester...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

20.01.2014, 13:48 171

Aperol, aperitivul din portofoliul Gruppo Campari, distribuit la nivel local de PPD România, a devenit partener oficial al echipei de fotbal Manchester United începând cu 1 ianuarie 2014 până la finalul sezonului 2016 -2017, se arată într-un comunicat al companiei.

Parte a parteneriatului încheiat, reclamele şi sigla Aperol vor rula pe panourile digitale de pe stadionul Old Trafford în timpul meciurilor locale din Premier League, FA Cup (Cupa Angliei) şi Capital One Cup.

Manchester United este unul dintre cele mai mari cluburi de fotbal din lume, cu o istorie de peste 135 de ani, în care a câştigat 62 de trofee. Totodată, Manchester United este unul din cluburile cu cele mai mari încasări. În sezonul 2012/2013  clubul a înregistrat vânzări de  363,2 milioane de lire sterline (434,4 milioane de euro), în creştere cu 13,4 % faţă de sezonul anterior.

Davide Campari-Milano SpA, împreună cu filialele sale ("Gruppo Campari") este un jucător important în sectorul băuturilor la nivel mondial, cu vânzări în peste 190 de ţări la nivel global. Grupul a fost fondat în 1860 şi în prezent este al şaselea cel mai mare jucător la nivel mondial în industria de băuturi spirtoase premium.

Portofoliul grupului, cuprinde peste 50 de branduri de băuturi alcoolice, vinuri şi băuturi răcoritoare, branduri precum Aperol, Appleton, Campari, Cinzano, Skyy Vodka şi Wild Turkey. Cu sediul în Sesto San Giovanni, Italia, Campari deţine 14 fabrici şi patru crame de vin în întreaga lume şi are propria reţea de distribuţie în 16 ţări. Grupul are peste 4.000 de angajaţi. Băutura Aperol a fost lansată în anul 1919 în cadrul Târgului Internaţional din Padova

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO